Ilość odwiedzających

Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Szukaj

Start Dotychczasowa działalność Działalność 2011
Działalność 2011 Drukuj

Działalność Koła Naukowego Rozwoju Regionalnego w roku 2011


 

3 marzec 2011

Udział przedstawicieli Koła tj. Mileny Sikora, Macieja Rumina, Justyny Cabała i Marii Bołoz w XIII Sądeckich Targach Uczelni Wyższych. Studenci współuczestniczyli w reprezentowaniu Instytutu Ekonomicznego jak też Koła Naukowego Rozwoju Regionalnego.

1-3 kwiecień 2011

Zorganizowanie VIII Ogólnopolskiego Sympozjum Kół Naukowych pt.: „Marketing w zarządzaniu rozwojem miast i regionów”, które odbyło w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. W organizacji sympozjum uczestniczyło również Koło Naukowe MARKETER.

Referaty wygłoszone przez studentów Koła Naukowego Rozwoju Regionalnego:

  • „Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju gospodarczego"
    Natalia Janisz, Marta Jacak
  • „Wpływ działań marketingowych na kształtowanie produktu uzdrowiskowego na przykładzie Krynicy-Zdroju i Piwnicznej-Zdroju”
    Maria Bołoz, Maciej Rumin
  • „Wpływ inwestycji na wizerunek Miasta Nowy Sącz”
    Urszula Skowron, Justyna Cabała
  • „Rola strategii rozwoju jako narzędzia marketingu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem lokalnym i regionalnym”
    Aneta Gruca, Marta Chronowska

Referaty wygłoszone przez studentów Koła Naukowego MARKETER:

  • „Partnerstwo miast narzędziem promocji za granicą”
    Łukasz Bienias
  • „Marketing terytorialny szansą rozwoju miast, gmin i regionów”
    Kamila Lis
  • „Wpływ MOSIR na rozwój regionu sądeckiego”
    Paula Owsianka, Renata Oleksy

Referat wygłoszony przez studentkę PWSZ Instytutu Ekonomicznego w Nowym Sączu:

  • „Marketing terytorialny w Internecie”
    Joanna Surówka

Sympozjum przebiegało w czterech panelach tematycznych:

I.  Marketing w kształtowaniu wizerunku miasta i regionu
II.  Marketing terytorialny w jednostkach samorządu terytorialnego
III.  Promocja poprzez wiodące przedsięwzięcia inwestycyjne
IV. Czynniki wspierające działania marketingowe miast i regionów

Łącznie na Sympozjum zostało wygłoszonych 21 referatów.  Po wygłoszeniu referatów 50-osobowa grupa uczestników Sympozjum udała się na wycieczkę integracyjną do Krynicy –Zdroju.

19 kwiecień 2011

Koło Naukowe Rozwoju Regionalnego zorganizowało przedświąteczne spotkanie wielkanocne, na które zaproszeni zostali wszyscy wykładowcy naszego Instytutu. Na spotkaniu nie zabrakło tradycyjnych potraw ze stołu wielkanocnego jak również pięknych życzeń, które uczyniły te spotkanie prawdziwie świątecznym.