Ilo┼Ť─ç odwiedzaj─ůcych

Nasz─ů witryn─Ö przegl─ůda teraz 9 go┼Ťci 

Szukaj

Start Dotychczasowa dzia┼éalno┼Ť─ç Dzia┼éalno┼Ť─ç 2011
Dzia┼éalno┼Ť─ç 2011 Drukuj

Dzia┼éalno┼Ť─ç Ko┼éa Naukowego Rozwoju Regionalnego w roku 2011


 

3 marzec 2011

Udzia┼é przedstawicieli Ko┼éa tj. Mileny Sikora, Macieja Rumina, Justyny Caba┼éa i Marii Bo┼éoz w XIII S─ůdeckich Targach Uczelni Wy┼╝szych. Studenci wsp├│┼éuczestniczyli w reprezentowaniu Instytutu Ekonomicznego jak te┼╝ Ko┼éa Naukowego Rozwoju Regionalnego.

1-3 kwiecień 2011

Zorganizowanie VIII Og├│lnopolskiego Sympozjum K├│┼é Naukowych pt.: ÔÇ×Marketing w zarz─ůdzaniu rozwojem miast i region├│wÔÇŁ, kt├│re odby┼éo w Instytucie Ekonomicznym Pa┼ästwowej Wy┼╝szej Szko┼éy Zawodowej w Nowym S─ůczu. W organizacji sympozjum uczestniczy┼éo r├│wnie┼╝ Ko┼éo Naukowe MARKETER.

Referaty wygłoszone przez studentów Koła Naukowego Rozwoju Regionalnego:

  • ÔÇ×Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju gospodarczego"
    Natalia Janisz, Marta Jacak
  • ÔÇ×Wp┼éyw dzia┼éa┼ä marketingowych na kszta┼étowanie produktu uzdrowiskowego na przyk┼éadzie Krynicy-Zdroju i Piwnicznej-ZdrojuÔÇŁ
    Maria Bołoz, Maciej Rumin
  • ÔÇ×Wp┼éyw inwestycji na wizerunek Miasta Nowy S─ůczÔÇŁ
    Urszula Skowron, Justyna Cabała
  • ÔÇ×Rola strategii rozwoju jako narz─Ödzia marketingu terytorialnego w zarz─ůdzaniu rozwojem lokalnym i regionalnymÔÇŁ
    Aneta Gruca, Marta Chronowska

Referaty wygłoszone przez studentów Koła Naukowego MARKETER:

  • ÔÇ×Partnerstwo miast narz─Ödziem promocji za granic─ůÔÇŁ
    Łukasz Bienias
  • ÔÇ×Marketing terytorialny szans─ů rozwoju miast, gmin i region├│wÔÇŁ
    Kamila Lis
  • ÔÇ×Wp┼éyw MOSIR na rozw├│j regionu s─ůdeckiegoÔÇŁ
    Paula Owsianka, Renata Oleksy

Referat wyg┼éoszony przez studentk─Ö PWSZ Instytutu Ekonomicznego w Nowym S─ůczu:

  • ÔÇ×Marketing terytorialny w InternecieÔÇŁ
    Joanna Sur├│wka

Sympozjum przebiegało w czterech panelach tematycznych:

I.  Marketing w kształtowaniu wizerunku miasta i regionu
II. ┬áMarketing terytorialny w jednostkach samorz─ůdu terytorialnego
III. ┬áPromocja poprzez wiod─ůce przedsi─Öwzi─Öcia inwestycyjne
IV. Czynniki wspieraj─ůce dzia┼éania marketingowe miast i region├│w

┼ü─ůcznie na Sympozjum zosta┼éo wyg┼éoszonych 21 referat├│w. ┬áPo wyg┼éoszeniu referat├│w 50-osobowa grupa uczestnik├│w Sympozjum uda┼éa si─Ö na wycieczk─Ö integracyjn─ů do Krynicy ÔÇôZdroju.

19 kwiecień 2011

Ko┼éo Naukowe Rozwoju Regionalnego zorganizowa┼éo przed┼Ťwi─ůteczne spotkanie wielkanocne, na kt├│re zaproszeni zostali wszyscy wyk┼éadowcy naszego Instytutu. Na spotkaniu nie zabrak┼éo tradycyjnych potraw ze sto┼éu wielkanocnego jak r├│wnie┼╝ pi─Öknych ┼╝ycze┼ä, kt├│re uczyni┼éy te spotkanie prawdziwie ┼Ťwi─ůtecznym.